10 minuta në ditë dhe do të keni vithe të forta dhe këmbë të skalitura mirë



stervitje

Këto ushtrime do t’ju ndihmojnë që t’i forconi, ndërkaq vithet e ngritura dhe të forta do të jenë vetëm një bonus!

Ushtrimet mund t’i bëjnë edhe personat me angazhime të mëdha, pra arsyetime më nuk ka! Nuk ju nevojitet pajisje e veçantë, nuk keni nevojë të shkoni në palestër.

Ulja galiç, një hap anash, galiç me zmbrapsje, kërcime anash, ngritja e këmbës për muskuj të brendshëm, ngritja e këmbës pilates anash (fire hydrants), sjellja e këmbës në rreth dhe ngritja e këmbës për muskujt e jashtëm – janë ushtrimet të cilat e bëjnë ideal këtë program për shkrirje yndyre dhe formësim të muskujve!

Shikojeni videon dhe ndiqni me radhë këto 8 ushtrime – do të jetë e mjaftueshme që secilin ta bëni vetëm 30 sekonda!

loading...
Shkruar Nga
More from Revista User

Nëse doni të jeni të lumtur, shkoni në Holandë!

Nëse Holanda është pozicionuar vazhdimisht midis vendeve më të lumtura në botë,...
Read More