10 ushqime kundër erës së keqe të gojës



era e keqeStudiuesit kanë përpiluar një listë me ushqimet e rekomanduara për shmangien e erës së keqe të gojës, hidratimin e trupit, si dhe përmirësimin e sistemit tretës 

Era e keqe e gojës është një shqetësim i shpeshtë, prej të cilit, sipas ekspertëve, vuajnë një në katër persona. Ndër shkaqet kryesore nuk është vetëm duhanpirja dhe higjiena e keqe orale. Era e keqe e gojës varet edhe nga ushqimi që ne konsumojmë. Ajo çfarë ne hamë mund të influencojë në erën e keqe të gojës, duke e rënduar dhe duke e bërë të padurueshme.

Problemi

Mbetjet e ushqimore në dhëmbë lejojnë bakteret e pranishme në gojë të aktivizojnë një transformim metabolik dhe pastaj një shpërbërje të ushqimit përgjegjës për zhvillimin e komponimeve të përgjegjshme për erën e keqe. Ndaj dhe për të pasur një frymëmarrje të freskët dhe aromatike është e këshillueshme ndjekja e një diete ushqimore të shëndetshme dhe të ekuilibruar. E cila, përveç të qenit mik i linjave dhe shëndetit, stimulon prodhimin e pështymës duke ndihmuar në reduktimin e efektit të acideve. Gjithashtu, këshillohet pirja e shumtë e ujit gjatë gjithë ditës, gjë që ndihmon për të mbajtur gojën e hidratuar dhe të oksigjenuar. Në të njëjtën kohë konsumimi i ujit ndihmon në detoksifikimin e trupit dhe përmirësimin e sistemit tretës. Ndaj dhe studiuesit kanë përpiluar një listë me ushqimet e rekomanduara për shmangien e erës së keqe të gojës, hidratimin e trupit, si dhe përmirësimin e sistemit tretës.

  1. Kungujt

Në top listën e ushqimeve të rekomanduara janë kungujt. Të pasur me mikroelement dhe me ujë, kryejnë një funksion rifreskues që lejojnë një oksigjenim më të mirë të gojës.

  1. Çaj jeshil

Falë pranisë së lartë të antioksidantëve, mes të cilëve polifenolet dhe bioflavonoidet, cilësohet si një antibakterial natyral për gojën dhe dhëmbët. Këto substanca, në fakt, jo vetëm që ndihmojnë për të luftuar plakjen, por neutralizojnë përbërësit e përgjegjshëm për erën e keqe të gojës. Në të njëjtën kohë, konsumimi i çajit jeshil ndihmon edhe në parandalimin e kariesit.

  1. Qershi

Jo vetëm të shijshme. Falë pranisë së vitaminës C, me të cilën rezultojnë tejet të pasura, qershitë stimulojnë prodhimin e pështymës. Qershitë kontribuojnë në mbajtjen e gojës sa më të freskët, si dhe reduktojnë prodhimin e substancave që stimulojnë kalbëzimin e ushqimit që në gojë.

  1. Legumet

Janë ta pasura me vitaminat A dhe C, kripëra minerale, veçanërisht kalciumi i cili ndihmon në forcimin e strukturës dentare. Nëse konsumohen në disa vakte, janë gjithashtu shumë të mira për të pastruar mbetjet ushqimore dhe për të parandaluar erën e keqe të gojës.

  1. Dardha

Përveçse është një rezervuar i vitaminave C, B1, B2, B6, përmban gjithashtu fibra, kripëra minerale, si: kalium, kalcium, mangan, fosfor, hekur, si dhe 4-5 për qind sheqer, karotinë, acide organike etj. Ato janë freskuese, qetësuese, largojnë etjen, janë pastruese të zorrëve dhe japin energji. Kur janë të papjekura, nuk treten lehtë dhe qëndrojnë rëndë në stomak. Në saje të përmbajtjes së hekurit dardhat bëjnë mirë për luftimin e anemisë.

  1. Koperi

I pasur me kripëra minerale, flavonoide dhe vajra esenciale, që jo vetëm janë të dobishme për tretjen, por ato janë gjithashtu një ilaç i mirë natyral për erën e keqe të gojës. Gjithashtu, po sipas disa studimeve, vajrat esencialë pjesë përbërëse e kësaj bime, i japin një aromë të veçantë ushqimeve. Vajrat ndalojnë rritjen e qelizave kancerogjene T. Koperi është antioksidant i fuqishëm me vitaminë A dhe C, dhe beta-karotën, që mbron trupin nga radikalet e lira.

  1. Karafili

Karafili si erzë është një zëvendësues i mirë i karameleve klasike që përdoren për aromatizimin e gojës. Kjo erzë, falë përmbajtjes së lartë me antioksidantë dhe polifenole, ndihmon në mbrojtjen e dëmtimeve të shkaktuara në qeliza, si pasojë e mikrobeve dhe stimulon energjinë në secilën pjesë të trupit. Ndihmon në lehtësimin e dhimbjeve të dhëmbëve. Mjafton që karafilin ta vendosni në hapësirat ku ndieni dhimbje, për ta lehtësuar atë. Prania e substancave në karafil, përveçse ju dhuron aromë të këndshme, ndihmon edhe në pastrimin e baktereve nga goja.

  1. Yogurt

Yogurti, veçanërisht ai pa sheqer, kontribuon në parandalimin e erës së keqe, duke reduktuar përbërësit sulfuror, shkaktarë kryesorë të erës së keqe. Po kështu, luan rol kyç në përmirësimin e sistemit tretës, veçanërisht në funksionimin dhe hidratimin e trupit.

  1. Limoni

Në saje të përmbajtjes së vitaminës C, limoni, përveçse i zbardh dhëmbët, ndihmon gjithashtu në luftën kundër një enzime përgjegjëse për erën e keqe të gojës.

  1. Drithrat

Fibrat, të cilat gjenden në tërshërë, oriz dhe elb, bëjnë të mundur mbajtjen e dhëmbëve më të pastër nga mbetjet ushqimore. Normalizojnë dhe përmirësojnë funksionimin e florës së zorrëve, duke favorizuar përpunimin e ushqimit në traktin e zorrëve. Vanityfair.it

loading...
Shkruar Nga
More from revista mapo

Studio virtuale UET: Fjala e fundit e Hollivudit në Shqipëri

Pedagogu Shpend Bengu dhe studentët e Dizajnit në UET ndërtojnë të parën...
Read More