Burri i parë me ngjyrë si drejtor artistik i Louis Vuitton

 

Në vitin 2012, Jay-Z dhe Kanye West lëshuan një seri “Watch The Throne” nga VOYR që përfshinte pamjet private nga bërja e albumit dhe turneut. Në një skenë, Virgil Abloh, veshur me një bluzë të zezë, flet në telefon kur ai ecën në një korridor. Në sfond është zëri i tij: “Duhet të imagjinoni se jemi fëmijë nga Çikago. Vetëm hip-hop, urbane, kështu që është sikur të shkosh në dyqan Gucci për herë të parë në Michigan Avenue, të jesh si, të shikosh dhe të mësosh të kaluarën. Shikoni Louis Vuitton dhe më pas mësoni të kaluarën dhe në fund të fundit vijnë për të, si gjithë kjo përfaqëson mua. “

Në atë kohë, Abloh kryesisht punonte si drejtor kreativ i Kanye West. Ai nuk kishte nisur Pyrex Vision ose Off-White, ose bashkëpunimi me Nike ose te ishte një projektues mega-hyped. Ai nuk e kishte idene me te vogel se afërsisht shtatë vjet më vonë ai jo vetëm që do të mësonte nga Louis Vuitton, por gjithashtu do të punonte për shtëpinë e stilit të modës.

Herët në mëngjes, Louis Vuitton njoftoi se Abloh ishte emëruar drejtor artistik i burrave të shtëpisë së modës parizian. Ai do të pasojë Kim Jones, i cili e la etiketën në janar dhe që atëherë është emëruar drejtori artistik i Dior Homme. Abloh, i cili do të paraqesë koleksionin e tij të parë të LV në Paris në qershor, bashkohet me Olivier Rousteing të Balmain dhe ish drejtor kreativ i Givenchy Ozwald Boateng si një nga disa dizajnatoret për të kryesuar një shtëpi te modës.

“Është një nder për mua të pranoj pozitën e drejtorit artistik të burrave për Louis Vuitton. Unë gjej trashëgiminë dhe integritetin krijues të shtëpisë, janë frymëzime kyçe dhe do të shikojmë t’i referohemi si në vizatimin paralel me kohët moderne “, tha Abloh në një deklaratë.

Njoftimi nuk është aq i habitshëm. Pas lajmit se Jones ishte duke u larguar nga Louis Vuitton, shumë njerëz pyesin veten se kush do ta zëvendësonte atë. Miqtë e industrisë së modës më thanë se Abloh mund të ishte trashëgimtari, ndoshta sepse, ashtu si Xhons, ai ka mbërthyer botën e veshjeve tw pwrditshme dhe tw atyre luksoze. Abloh vetë e ka përshkruar shpesh markën e tij Off-White si “zonë gri” midis të dyjave.

“Nuk mund ta harroj kurrë premisën time të dizajnit,” tha ai gjatë një paneli me Marc Ecko dhe Takashi Murakami në ComplexCon vitin e kaluar. “Është midis dy gjërave. Pra, nëse më pëlqen moda e lartë dhe më pëlqen streetwear, Off-White është një kujtesë për të qenë në mes. Unë nuk kam për të zgjedhur në mes të modës së lartë apo streetwear. Marka ime më kujton se nuk duhet të përshtatetemi brenda një kutie “.

Emërimi i Ablohut projekton drejtimin që Jones paraqiti në Louis Vuitton dhe sinjalizon se çfarë dëshiron që shtëpia e modws të jetë nw tw ardhmen. “Virgjili është jashtëzakonisht i mirë në krijimin e urave mes klasikes dhe trendit të momentit”, tha Michael Burke, shefi ekzekutiv i Louis Vuitton, për The New York Times.

Por emërimi i Ablohut është më shumë sesa ndjeshmëria e dizajnit. Ai flet për jo vetëm se si është bërë dizajnuesi kryesor i veshjeve casual (Carlyle Group thuhet se ka paguar 500 milionë dollarë për 50% të aksioneve, duke vlerësuar biznesin me rreth 1 miliard dollarë), por gjithashtu se modeli i lartë duket se më në fund po vlen si dikur.

Konsideroni këtë: Vetëm gjatë vitit të kaluar, veshjet luksoze ndihmuan në rritjen e shitjeve globale të mallrave luksoze me 5% në rreth 263 miliardë euro (309 miliardë dollarë), sipas një raporti të firmës konsulente Bain & Company. Këto shifra në mënyrë të qartë nuk kanë humbur me industrinë e modës. Të nominuarit e këtij viti për Dizajnin e Vitit të Njeriut të vitit – një çmim prestigjioz që i është dhënë Calvin Klein, Tom Ford dhe Ralph Lauren – përfshin James Jebbia dhe Abloh, ndoshta aktualisht dy nga figurat më të mëdha në modwn e veshjes.

LVMH, e cila zotëron Louis Vuitton, si dhe Hennessy, Marc Jacobs dhe Bulgari, ka qenë në mënyrë agresive duke u ballafaquar kwtw mijwvjeçar. Një brez që markat luksoze shpesh kanë probleme në kapjen, pasi fuqia blerëse e tyre vazhdon të rritet. Vetëm gjatë 12 muajve të fundit, LVMH ka nisur një bashkëpunim midis Louis Vuitton dhe Supreme.

Abloh filloi marken e tij të parë në modë, Pyrex Vision, në vitin 2013. “Unë vetëm dua të filloj një markë që frymëzon dhe është e drejtuar drejt të rinjve”, tha ai për D-D.

Por deri në fund të 2013, Pyrex Vision u bw gati dhe nisi Off-White, një prerje të plotë dhe linjë qepje të prodhuar në Itali që i mjegulloi linjat midis veshjeve casual dhe fashion-fashion. “ Shtëpia e modës është si lundrimi në oqean. Është si një avion i linjës. Ka 7,000 njerëz në të. Ju jeni drejtues. Ky është qëllimi im. Unë dua ta bëj këtë.”

Ndërsa ne do të duhet të presim për të parë se çfarë bën Abloh në Louis Vuitton – dhe nëse ai do të jetë në gjendje të heshtin kritikët të cilët pyesin nëse ai ka një dizajn të vërtetë të projektimit. Në Louis Vuitton, ai më në fund do të ketë platformën për të bërë pikërisht këtë.

Shkruar Nga
More from Redaksia

Gjenerali i vendit komunist fluturon drejt SHBA

Një nga zyrtarët më të lartë të Kim Jong-un mendohet të udhëtojë...
Read More