Këshilla: Ushqimet e mira për shëndetin e gruas

Këto “superushqime” janë të pasura me lëndë ushqyese të cilat ndihmojnë gratë të mbrojnë organizmin tuaj dhe të punojë më mirë, edhe kur të plakeni

Ushqyerja e shëndetshme është e rëndësishme për çdokënd, mirëpo disa ushqime janë veçanërisht të mira për gratë për shkak të disa problemeve shëndetësore që prekin më së shumti ato; sikurse janë rënia e densitetit kockor, shtatzënia, kanceri i gjirit etj. Këto “superushqime” janë të pasura me lëndë ushqyese të cilat ndihmojnë gratë të mbrojnë organizmin tuaj dhe të punojë më mirë, edhe kur të plakeni.

Soja

Soja është e shijshme dhe plot me fibra, yndyrë të mirë dhe përbërës të ngjashëm me estrogjenin të quajtur isoflavone. Isoflavonet mund të jenë miqtë tuaj gjatë menopauzës. Për shembull, ato mund të ndihmojnë në afshet e nxehta.

Lakër jeshile

Paketuar në këto gjethe jeshile janë ngarkesa e vitaminës K, e cila punon me kalcium dhe vitaminë D për t’i mbajtur kockat të forta dhe të shëndetshme. Një shërbim ka më shumë se 20% të sasive të përditshme të rekomanduara të vitaminave A dhe C.

Asparag

Dëshironi një mënyrë tjetër për të marrë vitaminën tuaj K, ndërtuesen e kockave? Asparagu ju ka mbuluar. Gjysmë filxhan nga kjo perime dhe ju keni plotësuar një të tretën e asaj që keni nevojë për ditën. Është gjithashtu plot me folate, e cila ndihmon në parandalimin e defekteve të lindjes si spina bifida.

Fasule

Ata kanë shumë proteina, pa yndyrë (dhe shpesh shpenzimet) që vijnë me mish, dhe ato janë të larta në fibra. Ata mund të ulin tensionin e gjakut, sheqerin në gjak dhe normën e zemrës – të gjitha gjërat që mund të çojnë në sëmundje të zemrës, vrasësi Nr. 1 i grave në Shtetet e Bashkuara.

Qitro

Bëhet fjalë për “flavonoidet”, të cilat ndihmojnë në zvogëlimin e mundësive të llojeve të caktuara të goditjeve tek gratë dhe gjithashtu mund të ndihmojnë zemrën tuaj. Ky frutë mund të mos jetë një kombinim i mirë me ilaçet tuaja, prandaj kontrolloni me mjekun tuaj para se të vendosni në menu.

Frutat e pyllit dhe qershitë

Ata nuk janë vetëm në rozë … dhe vjollcë, të kuqe dhe blu. Këto fruta kanë flavonoide dhe antioksidantë, të cilat mund të mbrojnë qelizat e shëndetshme nga dëmtimi. Manaferrat ndihmojnë për ta mbajtur trurin tuaj më të mprehtë teksa plakeni. Plus, keni nevojë për vitaminën C për të ndërtuar kolagjenin, proteina që mban lëkurën tuaj të fortë dhe të butë.

Papaja

Ngjyra e kuqe-portokalli vjen nga beta carotene (lënda në karota) dhe lycopene (gjithashtu në domate dhe shalqi). Lycopene ul mundësinë tuaj për të marrë kancerin e qafës së mitrës dhe të gjirit. Është gjithashtu një antioksidant dhe e mban kolesterolin dhe presionin e gjakut në nivele të shëndetshme për të ndihmuar në parandalimin e sëmundjeve të zemrës.

Kos me pak yndyrë

Ju keni nevojë për më shumë kalcium kur jeni mbi 50 vjeç. Kosi ka mjaftueshëm kalcium dhe mund t’ju japë më shumë se një të tretën e kalciumit tuaj të nevojshme për ditën. Shikoni për llojin e pasuruar me vitaminë D, për të ndihmuar trupin tuaj të përdorë mineralin më mirë.

Sardele

Mos i nënvlerësoni, sardelet janë të pasura me acide yndyrore të shëndetshme, vitaminë D dhe kalcium. Yndyrat e tyre omega-3 mund të përmirësojnë cilësinë e qumështit të gjirit, dhe sardelet janë të mira për foshnjat, nënat e të cilëve i hanin ndërsa ishin shtatzënë. Ata gjithashtu kanë merkur më pak se shumica e peshqve të tjerë.

Farë liri

Farat e lirit përmbajnë komponentë të shumtë të dobishëm, duke përfshirë vitamina, minerale, acide yndyrore dhe fibra, të cilat e normalizojnë punën e zorrëve. Ky lloj i farave e pastron organizmin nga helmet, e normalizon metabolizmin, ulë nivelin e sheqerit në gjak dhe e ulë oreksin. Duke vepruar kështu, absorbon përbërës të caktuar nga ushqimi të cilin e konsumojmë, i pastron zorrët dhe në të njëjtën kohë e siguron organizmin me lecitin.

Arra

Arrat janë të pasura me omega-3, të cilat mund të quhen ushqim për trurin. Sipas një studimi të kryer nga një grup shkencëtarësh amerikanë, konsumi ditor i arrave është e lidhur me përmirësimin e kujtesës te gratë. Kjo veti merr burim nga një përmbajtje e lartë e acideve yndyrore, fenoleve dhe antioksidantëve tek arrat, të cilat ndihmojnë në nxitjen e aktivitetit të trurit dhe përmirësimin e funksionimit të tij. Specialistët janë të bindur se në qoftë se hahen arra në baza të rregullta mund të çojë në përmirësimin e aftësive mendore dhe koordinimin. Përveç omegës-3, arrat janë gjithashtu të pasura me antioksidantë, të cilët ndihmojnë për të parandaluar dhe riparuar dëmtimet e trurit për shkak të radikalëve.

Avokado

Po, janë plot yndyrë, por është yndyrë e mirë. Në fakt, studimet tregojnë se dietat e pasura me avokado mund të ndihmojnë të heqin qafe yndyrën e barkut dhe të mbrojnë sytë dhe lëkurën. Avokado madje mund të ndihmojë në uljen e niveleve “të ulëta” të kolesterolit dhe të nxitin “kolesterolin” e mirë.

Patatja e ëmbël

Bakri, fibra, vitamina B6, kaliumi, hekuri … patatet e ëmbla janë paketimi total i gjithë këtyre mineraleve. Më e mira e të gjithëve, patatja e ëmbël është e mbushur plot me beta-karotenë, një burim i vitaminës A. Gjatë shtatzënisë dhe ushqyerjes me gji, ajo siguron që mushkëritë e vogla të foshnjës të jenë të shëndetshme dhe të forta.

Spinaq

Spinaqi ju bën mirë sepse përmban lutein dhe zeaxanthin, antioksidant të rëndësishëm për shikimin dhe imunitetin. Sipas studimeve të fundit është gjetur se ndër fruta-zarzavatet më të shëndetshme spinaqi renditet ndër të parët. Këshillë: Spinaqi përdoret më së miri në lëngje zarzavatesh p.sh: 1 kupë spinaq, një karotë, 1 banane dhe 1 kupë lëng molle bëjnë një pije për t’u provuar.

Mish Viçi

Mishi i viçit nuk mund të jetë në krye të listës së ushqimeve që ju dëshironi, por mëlçia e mishit viçi është një burim i shkëlqyer i acidit folat dhe folik, duke mposhtur pretendentët më të mëdhenj vegjetalë si spinaqi dhe bizele me një diferencë të madhe.

Shkruar Nga
More from Enton Palushi

Një themelues në PD, Paloka: Firmën ia dhashë Edmond Budinës

Aktiv në lëvizjen e dhjetorit, pjesëmarrës në grevën e urisë shkurt 1991,...
Read More