Ligji për kohën televizive falas për partitë ishte i domosdoshëm

Nga Ndriçim Kulla

Manipulimi i zgjedhjeve në Shqipëri nuk fillon ditën e votimit, por ditën e parë të fushatës, madje dhe më parë, kur nis manipulimi i opinionit publik. Një nga mënyrat kryesore se si bëhej kjo gjë ishte përdorimi i spoteve publicitare politike, të transmetuara në median televizive.

Në zgjedhjet e fundit lokale, ato të vitit 2015, arriti kulmin një nga anët më të këqija të sistemit klientelist qeveri-media, që është transmetimi i spoteve publicitare politike të paguara nga kandidatët qeveritarë dhe biznesmenët pranë qeverisë. Kjo praktikë e vinte opozitën në një garë të pabarabartë, ku nuk kishte asnjë shans të përballonte fuqinë financiare të pushtetit.

Prandaj ligji i miratuar së fundi për transmetimin pa pagesë të spoteve publicitare  politike, duke marrë televizionet si kompensim zbritjeje në taksa, përbën një mënyrë për të prishur një mekanizëm që e vinte opozitën në kushte të pabarabarta në garë që në nisje të fushatës elektorale.

Kundër këtij ligji mund të ankohen vetëm ata pronarë mediash që kanë përfituar duke qenë pjesë e një sistemi klientelist të padrejtë. Kot ankohen se po iu shkelen të drejtat dhe liritë e tyre si sipërmarrës duke i detyruar të bëjnë shërbime falas. Ligji e parashikon qartë shpërblimin e arsyeshëm për punën që do të bëjnë. Sigurisht nuk do të marrin më fitimet e padrejta, sipas parimit “Sa të jetë Lalë Gjoni, hani, pini e këndoni!”.

“Lalë Gjoni” ka dalë nga loja për këtë gjë.

Shkruar Nga
More from revista mapo

Të pasurohesh nga ide klandestine

Nga Besart Kadia “Në Shqipëri erdha në vitin 1991 dhe në avionin...
Read More