Një fushatë e krijuar nga New Moment Tirana merr çmim në festivalin BalCannes në Kroaci

Fushata e krijuar nga New Moment Tirana për USAID në Shqipëri “Gratë munden, Gratë ja dalin.” u përzgjodh ndër 25 fushatat më të mira për Europën Juglindore për 2017, këtë fundjavë.

Fushata “ Gratë munden, gratë ja dalin”, e krijuar nga agjencia e komunikimit New Moment Tirana për USAID, e prodhuar në bashkëpunim me  Kube Studios, u përzgjodh ndër 25 fushatat më të mira të Europës Juglindore për 2017, në festivalin BalCannes në Rovinj, Kroaci, që u mbajt këtë fundjavë si pjesë e manifestimit madhor Weekend Media Festival.

Fushata “Gratë munden. Gratë ia dalin”, rriti ndërgjegjësimin  për faktin se midis nesh ekzistion një diskriminim i thellë gjinor ndaj grave, fenomen i përhapur gjërësisht në shoqërinë tonë. Ky mentalitet, i pranishëm  si te burrat ashtu edhe te gratë, është diçka për të cilën shumica e njerëzve nuk janë të vetëdijshëm dhe është përgjegjës për “diskriminimin e pandërgjegjshëm” që hasim çdo ditë dhe që rezulton në përfshirje më të ulët të grave në vendimarje politike, ekonomike dhe vendime të tjera në fushën sociale.

Fushata kishte një qasje krijuese shumë unike dhe inovative. U bazua në një eksperiment social të kryer mbi njerëz nga profile të ndryshme. Njerëzit e ftuar u informuan për historitë e suksesit të 6 personazheve shqiptarë anonim dhe iu kërkua të përshkruanin se si ata i përfytyrojnë këta njerëz, duke u bazuar vetëm në informacionin që dëgjuan për secilin prej tyre. Pothuajse të gjithë të anketuarit po imagjinonin dhe përshkruanin një burrë, bazuar vetëm në faktin se 6 personat ishin shumë të suksesshëm. Në realitet, të 6 individët e suksesshëm ishin femra – Florentia Erjola Xheko, Inva Mula, Klodiana Shala, Luiza Gega, Liljana Luani dhe Diella Loshi!

“Ky vlerësim është një motiv i madh për të gjithë ne në agjenci, pasi tregon se kemi kreativitet të nivelit më të lartë dhe ky fenomen është i vazhdueshëm. Puna jonë në industrinë e komunikimit është krijimi i një mënyre për të tërhequr audiencën e synuar që të ketë interes në informacionin, produktet apo situatat të cilat u paraqesim. Kur publiku përfshihet  emocionalisht në një shkallë të tillë, aq sa që  fillojnë ta përhapin vetë mesazhin tonë dhe të punojnë për të njëjtën çështje , atëherë është e qartë se kemi bërë një punë të mirë. Kjo është arsyeja pse kemi në kënaqësi të veçantë që fushata jonë u bë ndoshta fushata  më e shpërndarë me publiku, nga vetë publiku në Shqipëri. Dhe sidomos jemi të kënaqur, sepse ishte një fushatë për një temë vërtet të rëndësishme dhe aktuale “, – tha Oliver Petrovski, Drejtor i Përgjithshëm i New Moment Tirana.

Fushata ngjalli një reagim dhe ndikim masiv në mediat kombëtare dhe lokale, në mediat sociale dhe midis publikut të gjërë në Shqipëri.  U bë fushata e komunikimit më e shpërndarë  ndonjëherë në mediat sociale në Shqipëri.

Fushatën “Gratë munden. Gratë ia dalin” mund ta shikoni këtu:

https://www.youtube.com/watch?v=H4bxu71ls28

 

Shkruar Nga
More from Redaksia

Qeveria ‘Rama 2’ pa negociata/ Dy emrat që e kanë të sigurt që do marrin ministri

Kryeministri Rama do të shpallë emrat e ministrave dhe strukturën e re...
Read More

Leave a Reply

Your email address will not be published.