Ushqimet e jetëgjatësisë

Së fundmi, kur bëhet fjalë për shëndetin dhe ushqyerjen e shëndetshme, ndërgjegjësimi ashtu si edhe njohuritë e njerëzve janë rritur shumë herë më shumë se në të kaluarën.

Tani të gjithë në një mënyrë ose tjetër përpiqen që të ushqehen sa më shëndetshëm që munden.

Shumica e njerëzve i kushtojnë vëmendje ushqimit të tyre për të përfshirë ushqyes që luajnë një rol të rëndësishëm në “luftën” kundër viruseve, ftohjeve dhe sëmundjeve.

Më poshtë janë shtatë ushqime, të cilat duke i konsumuar rregullisht do të përmirësojnë shëndetin tuaj në një kohë relativisht të shkurtër.

Orizi– ul rrezikun nga sëmundja e diabetit, për shkak të vitaminës B1.

Brokoli – përmban vitaminën K, që rregullon prodhimin e insulinës kështu që edhe ky ushqim ndihmon kundër diabetit.

Lëngu i boronicës së kuqe – tre gota lëng në ditë, të paktën për 40 % ulin rrezikun e sëmundjeve të zemrës.

Avokado – burim i pasur i kaliumit që mbron nga presioni i lartë i gjakut.

Grejpfruti i kuq – nëse gjatë ditës, konsumoni të paktën një grejpfrut të kuq, niveli i kolesterolit të keq në gjak ulet për të paktën 20 %.

Kafeja – 2 deri 3 filxhanë kafe në ditë, pa sheqer, redukton rrezikun nga sëmundjet e zemrës deri në 53 %.

Perime me ngjyrë të gjelbër – rrit nivelin e antioksidantëve në gjak që lufton një numër të madh të sëmundjeve, përfshirë edhe kancerin.

Shkruar Nga
More from Revista User

Trump: Vendimi i Merkel për emigrantët, trashanik…

Me Donald Trumpin president, edhe për europianët do të vështirësohet paksa udhëtimi...
Read More